Ok Klub






Zaboravili ste lozinku?
Još niste član? Učlanite se ovde

Clanovi sajta online

 Ok Radio :: Eutelsat W2 11140 MHz Horizontal  Grupe: Total
 Korisnici ( 3 ) Korisnici 3
 Gosti ( 14 ) Gosti 14
   Ukupno 17
na sajtu ...
verge, kukic, kradljivica


Statistike
Najnoviji...  DJGoRaN
Danas  3
Ove nedelje  6
Ovog meseca  32
 

Broj poseta

4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!4,184,176 visitors and counting!

Na sajtu

Imamo 14 gostiju i 3 clanova na sajtu
  • verge
  • kukic
  • kradljivica
JoomlaWatch
Home arrow Vesti arrow Slatkiši su ipak krivi za agresiju
Slatkiši su ipak krivi za agresiju Verzija za štampu E-mail
Napisao malena   
Friday, 11 December 2009
ImageKod dece koja svakodnevno jedu slatkiše izražen je veći rizik od agresivnosti u starijem uzrastu, pokazuje istraživanje britanskih stručnjaka. istraživanju je učestvovalo 17.500 osoba i po prvi put je naučno potvrđena veza između nasilnog ponašanja kod odraslih ljudi i konzumacije velike količine ušećerene hrane u dečjem uzrastu.
Istraživanje je objavljeno u stručnom časopisu „British Journal of Psychiatry” i pokazalo je da desetogodišnjaci koji svaki dan jedu ušećerenu hranu imaju znatno veću verovatnoću da će biti osuđeni zbog nasilnog ponašanja od 29. do 34. godine života. 69 procenata učesnika studije je u dečjem uzrastu svakodnevno jelo slatkiše i bilo osuđeni u zrelim godinama. S druge strane, 42 procenata dece koje nije jelo često slatkiše u detinjstvu u odraslim godinama nije imalo nikakvih problema sa zakonom.

Vođa istraživanja, doktorka Simon Mur je rekla: „Naše omiljeno objašnjenje je da će deca, ako im se svaki dan daju slatkiši, posebno čokolada, teže naučiti kako da sačekaju nešto što žele. Zbog tog nedostatka zahvalnosti mogli bi da počnu da se ponašaju impulsivnije, a impulsivno ponašanje je usko povezano s delinkvencijom”, dodala je ona.

Doktorka Mur je i pre radila s maloletnim prestupnicima pa je na temelju vlastitih iskustava zaključila da dobra ishrana može da smanji agresiju.
Zadnji put ažurirano ( Friday, 11 December 2009 )
 
< Nazad   Napred >

  

Podcast Ok radija Podcast
Full Feed
Da li mislite da ce Gay parada ikada proci u Srbiji?
 

Ok radio live

webcam

Izdvajamo iz galerije

Prijatelji sajta

Malo razonode na nasem sajtu